Kontakta Himlen!

11 mars 2009

Mittilivet


Bloggen och jag tar en paus från varandra nu.
Schemat är späckat och inspirationen tryter.
Ni vet hur det är.
Det händer lite då och då.
Mitt i barnkalas, som W så käckt påmint om, brödförsäljning för fotbollsklubben, middagsbjudningar, bussåkning, hungrig kanin, överfulla tvätthögar, tonvis av läxor, hormonstinna livsfarliga nioåringar, alltför kreativa femåringar, lönesamtalsförberedelser och utbildningar samt projekt på jobbet så inser jag att jag också ska va en lyssnande mamma, syster, bloggare, kollega,vän, dotter och sambo. Just nu är jag ingenting fullt ut utan försöker lite krampaktigt hinna med allt till hälften, vilket resulterar i en känsla av otillräcklighet och känslan av att vilja kapitulera en kvart eller så.
Det går inte att vara allt. Därför tar jag semester ett tag.

KRAM PÅ ER ALLA.

Hoppas ni inte överger mig utan tittar förbi här igen längre fram.
För tillbaka kommer jag alltid.

Au revoir!!!
________________________________
PS! Under tiden kan ni förkovra er i att läsa andra underbara bloggar som finns samlade i sidmenyn. Skrivna av härliga människor med alla fötter och tår på jorden!

Foto: Hilda på Mallis -08

24 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kommer tillbaka snart, snart, snart...och tills dess, ha det!

Anonym sa...

Kom tillbaka snart!
Kram

karro sa...

vi har alla perioder där bloggandet inte blir prio ett (eller inte ens på topp tio). ha det så gott så bloggas vi! kram

Spader Madame sa...

OK! Väntar väl här då... saknar dig redan!

Barbamorsan sa...

Såklart jag kommer tillbaka :) Ha det gott och ta hand om dig. Kram

Matilda sa...

Ha det så fint och ha så roligt med alla dina upptåg :)
kram

kvinnan med koftan sa...

välkommen tillbaka när du känner att du hinner.

Anonym sa...

Ta en välbehövlig bloggpaus och ägna dej åt sånt som känns viktigare just nu! Jag finns här när du kommer tillbaka! :-)

Blue sa...

Man behöver en paus ibland, det grämer mig dock att din paus sammafaller med mitt "tillbakakommande".

Ha en skön paus.

Kram :o)

Ida sa...

Det gör du rätt i, man ska ta en paus när man känner att det är dags! Jag finns säkert kvar =) om inte jag också har tagit en paus.. det kanske är dags snart hihi. Mitt i allt =)
Stor kram!!

Anonym sa...

Ha det så bra på din paus och välkommmen tillbaka!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Fia sa...

Jag förstår mer än väl!! Hojta till när du e tillbaka. Varmaste Kramen!

Tre Gringos sa...

Ha en skön semester!!!
Kram

Anonym sa...

Vi väntar såklart och kikar in titt som tätt. På vår blogg står det liksom lite still också just nu.

Anonym sa...

Jajaj,var klok och förståndig,bara för vi andra inte lyckas (ironi)

Jag kommer hit och spanar till dig och ser om du hittar tangentbordet igen.

Tusen kram;-)

Anonym sa...

Saknar daj !!!

Kikar inom här då & då :)

Kram Kram

Anonym sa...

Hoppas det är bra med dej!

Anonym sa...

hihi gullig och tuff header!

Anonym sa...

Hej, vi ville bara tala om att våran blogg har dött. Återkommer till din sida vem vet kanske med en ny bloggsida fortare än du anar:)
Kram

Anonym sa...

Hej, vi har återuppstått fast i ny tappning. Se ovan...du vet vilka:)

Anonym sa...

Öh blev fel adress
där:)

Anonym sa...

Nää fel igen återkommer!!!!!

Anonym sa...

Nu återkommer vi igen med en ny länk som vi hoppas ska funka.
Ha det bra (du vet vilka hoppas vi:)

PiM sa...

SAKNAR DAJ...

Ville bara säg det *KRAM PiM*