Kontakta Himlen!

22 apr. 2009

Jobbar ideellt

Eftersom det är sängläge för mig så kan jag göra massor av nytta hemifrån tack vare käre Fru Laptop. Som tex att förbereda morgondagens viktiga jobbmöte som jag kommer missa. Det tog ca 1 timme.

Visst är jag engagerad som jobbar gratis!?
För det är väl det jag gör numera.
Nä visst ja. Jag ska ju vara tacksam att jag har ett jobb i alla fall
Även om jag bara får ett litet bidrag för att drilla och motivera småfolket till att bli harmoniska människor och tro på sig själva.

Bitter, jag?

4 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Gumman, gumman! Du skulle bara veta hur mycket precis som du uppskattas av föräldrarna (även om det tyvärr inte syns i lönekuvertet)!

KRAM

Spader Madame sa...

Go Hilda -Go Hilda... Spader rasslar med de där sakerna som hejaklacksledarna har! Sjunger litet och hoppas att du har litet kul där i sängen med datorn också!

charlet sa...

ídag fick vi reda på vår "nya" lön, blev inga mängder direkt...lite bitter blir jag allt...

Hilda sa...

Trebarnsmamman: Tack det värmer...stor kram

Spader: Ingen klarar hejarklacksledningsrollen som du! Goa människa!!

Charlet: Ja det känns fullkomligt meningslöst :(