Kontakta Himlen!

21 apr. 2009

Dagen som gud glömde


Möjligen var jag överdrivet positiv i går. Men sån är jag.

Och efter sol kommer regn. Sånt är livet.

Återigen är jag ledsen att jag inte kan delge er dagen på bloggen.

Nu skulle jag behöva den där bloggen ni vet som man måste logga in på för att kunna läsa, suck. Men men. Hilda kommer tillbaka, förhoppningsvis piggare i morgon.


Nu drar jag täcket över huvudet och hoppas att allt känns mycket bättre efter lite sömn.

Sömn löser det mesta sägs det.


Kram på er alla goa!


10 kommentarer:

De underbara (lynette, susan) sa...

Hmm nu önskar jag att jag haft nåt smart och bra att säga för att göra dej glad, men ja..
Hoppas det ordnar sej för dej i alla fall.
Kram från oss

Hilda sa...

De underbara:
Kram på er båda!!! :))

Anonym sa...

Stor kram till dej! Efter regn kommer solsken :-). Imorgon blir det med andra ord en bra dag!

Spader Madame sa...

Så är det ju i livet raring... I morgon är en annan dag! KRAAAM!

kvinnan med koftan sa...

Skit i den här dagen imorgon kommer en ny. Ny dag -Nya möjligheter!
Hoppas morgondagen blir den bästa på länge för dig!

karro sa...

en stor stor kram! förhoppningsvis så blir morgondagen mycket bättre!

Trebarnsmamman sa...

Skickar en stor, stor kram! Tror alla önskar en lösenordskyddad blogg ibland...men då är det bara att knipa igen eller öppna sig :) Hoppas att morgondagen blir såååååååååå mycket bättre! KRAM

Anonym sa...

Kram kram...Samtalet gick inte som du ville va???
Been there,,På måndag är det min tur.

♥ Pernill@ sa...

Efter regn kommer ofast lite mer regn innan solen får oss att glömma bort att det någonsin regnat...
Och du vet vännen att du har min mail om du behöver kräkas.....
Efter denna helgen ligger ett mail och gror i mitt sinne som jag kommer att skriva till dig...

Hilda sa...

Annika: Hoppas, hoppas!!

Spader: Japp, i dag är en annan dag. :)

Kvinnan med koftan: det tummar vi på :)


Karro: Tack goa Karro!

Trebarnsmamman: Tack det känns skön
t med förståelse. Kram.

Miloa: Samtalet var en del av dagen, en bisak i sammanhanget egentligen, men jag kan knappast påstå att det förgyllde dagen. Hoppas det går bättre för dej.

Pernilla: Väntar med spänning, min inkorg finns alltid öppen för dej vet du ;))