Kontakta Himlen!

28 maj 2009

Hilda säger adjö


Om Hilda slutat existera?

Nej då, inte alls.

Men Hildaz Heaven, den förvirrade världen, har nog nått slutet (fast den är fortfarande förvirrad).
Allting har sitt slut. Och i dag är förmodligen dagen då jag säger hej då till er.

Kanske dyker jag upp i ett annat sammanhang. Vi får se.

Men nu är tiden inne.
Jag är överväldigad över hur många underbara människor jag lärt känna genom detta lilla krypin. Aldrig hade jag trott att jag skulle orka hålla liv i skrivandet i ett och ett halvt år. Inte visste jag att det var HÄR som NYA Hilda skulle våga träda fram.

Men på något sätt har jag nått ett vägskäl där jag känner att jag behöver göra ett val.


Så ligger det till. MEN naturligtvis kommer jag hålla koll på er i fortsättningen också ;), lite då och då i alla fall.
Sköt om er alla, SÅ KLART KOMMER JAG SAKNA ER....
All lycka i livet till er som lyckades locka fram Nya Hilda hos mig. Riktiga Hilda.
Kramar i massor till er från Virriga Hilda


14 kommentarer:

♥ Pernill@ sa...

Du är alltid välkommen till mig Hilda..
Ha det jätte bra i den "nya" världen...

Kramar


Ps du har min mail om det är nåt...

Anonym sa...

Saknar dej! :-( Men lycka till med allt och ha det bra!
KRAM!

Cicki sa...

Vi säger inte Adjö utan på återseende. Mailen finns ju alltid. Dessutom är du välkommen att kika in när du har lust. Ha det så himla gott i den verkliga världen. Tusen kramar till dig och hela din familj.

karro sa...

Vad tråkigt! Jag kommer att sakna dig! Stor kram

Spader Madame sa...

Kommer att sakna dig och din värld mycket! Hoppas att vi då får träffas i den verkliga världen... Du vet var Spaders skor bor och var de kommer att bo om ett år! PUSS!

Anonym sa...

Ja så är det ..inget varar för evigt .....inte ens Hildaz Heaven :-)

Ha det bäst Vännen !!!

K

Anonym sa...

Trist!
Lycka till med familj och jobb.
Kram Mia

underbara sa...

Precis som vi! Ha det så gott och bra, du har kanske kvar min mejladress om du skulle vilja ta kontakt. Kram Praktlynette

Tre Gringos sa...

Hej på ett tag! Du är saknad.
Kramar

kvinnan med koftan sa...

Lycka till med livet! och återkom gärna om du känner att det blir läge.

Trebarnsmamman sa...

Saknar dig redan!
KRAM!!!!!

Matilda sa...

Tårar och kramar! Jag förstår dig, samtidigt vill jag inte släppa taget om dig! Du har varit en inspirationskälla och uppmuntrare och det blir tomt nu i bloggvärlden.
Du har min mail, så hör gärna av dig om du vill.
Stor stor kram

Viola sa...

Kom gärna förbi och säg hej,så jag vet att du fortfarande andas;-)

Ha det gott till nästa gång du dyker upp.
Kramkram

Barbamorsan sa...

Allt har sin tid. Ha det gott och bara bra!!