Kontakta Himlen!

14 maj 2009

Jag har sagt hej då Turkiet för den här gången....

TUSEN TACK GOA NI FÖR ALLA FINA SEMSTERHÄLSNINGAR!!!

Hemma i kylan igen!

Vi har haft det fantastiskt. 25-28 grader hela veckan. Inte ett moln.
Många goda drinkar. Många helt fantastiska människor har vi mött och umgåtts med.
Senaste nätterna har vi knappt sovit alls. Mormor sov lite. Jag knappt ingenting. Men livet är väl för kort för att sovas bort, visst? :) Jag träffade en norsk tjej som reste själv. GLADA över att vi kunde ta sällskap så fortsatte vi ut i den varma turkiska natten för att inta en och annan drink. :) Mormor var jätteglad att jag till och med hann med lite nattliv. Jag är däremot glad över att nattklubbslivet bara varade två nätter. Kära Hilda kroppen har dåligt omdöme och verkar inte klara mer än så.

En vecka går så fasligt fort men jag var ändå så underbart glad att få komma hem till familjen igen.

14 kommentarer:

Cicki sa...

Välkommen hem. Vad härligt att du haft en sådan toppenvecka....:-)

Spader Madame sa...

Välkommen hem raring! Kastrull?

Anonym sa...

Välkommen hem!

♥ Pernill@ sa...

Välkommen till kalla Sverige !!!!

Anonym sa...

Vad roligt att ni hade det så bra, du och mormor!! Välkommen hem igen, kära Hilda!

Barbamorsan sa...

härligt låter det! Välkommen hem och trevlig helg!

Lynette sa...

Välkommen hem!
Låter som ni haft det helt underbart härligt!!
Nåt tips på nåt bra hotell?
Står i startgroparna för bokning..

Lynette sa...

Hej igen....kompå att jag skulle vilket flygbolag ni åkte med och om det är ett ställe passande för en Taikonfamilj som vi....ja du vet, med en på 5, 10, 15 och 16..

kvinnan med koftan sa...

åhh jag vill oxå åka!

Viola sa...

Välkommen hem! Vad skönt att du både njöt och saknade. Då lever du fortfarande ;-)

Kramkram

Matilda sa...

Låter som att du haft det alldeles underbart! Vad skönt att du har kunnat få tid till dig själv (och din mormor).

Cinsaga sa...

Åhhhhh, så skönt !!! Och det bästa ev allt är att det snaaaaart är sommar och varmt här också.

Floos sa...

Va härligt! Jag längtar i väg. Trött på regn regn och åter regn. Vill ha lata dagar i solen

underbara på solskensg sa...

Hej vi har belutat oss för att stänga ner bloggen. Ha det jättebra, vi kommer att ortsätta kika in till dej. Kram